U rolu di u sulfatu ferrosu Cumu aduprà u sulfatu ferru

1. A funzione è l'usu di sulfate ferru

U sulfatu ferrosu pò esse adupratu per fà sali di ferru, pigmenti di ossidu di ferru, mordanti, purificatori d'acqua, cunservatori, disinfettanti, ecc.

Unu, trattamentu d'acqua

U sulfatu ferrosu hè adupratu per a flocculazione è a purificazione di l'acqua è a rimozione di u fosfatu da e acque reflue urbane è industriali per impedisce l'eutrofizazione di i corpi d'acqua.

Dui, agente riduttore

Una grande quantità di sulfatu ferrosu hè adupratu cum'è agente riduttore, riducendu principalmente u cromatu in u cimentu.

Trè, medicinali

U sulfatu ferrosu hè adupratu per trattà l'anemia da carenza di ferru; hè ancu adupratu per aghjunghje u ferru à l'alimentu. L'usu eccessivu à longu andà pò causà effetti collaterali cum'è dolore addominale è nausea.

A medicina pò ancu esse usata cum'è astringente lucale è tonicu di sangue, è pò esse aduprata per a perdita di sangue cronica causata da fibromi uterini.

Quattru, agente di culore

1. A produzzione d’inchjostru tannatu di ferru è d’altre inchjostru richiede sulfatu ferru. U mordante per a tintura di u legnu cuntene ancu sulfatu ferru.

2, u sulfatu ferruvule pò esse adupratu per tacchjà u béton in un culore rossu giallu.

3, u travagliu di u legnu adopra u sulfatu ferruvule per tinghje l'acera cù culore d'argentu.

4. Agricultura

Ajuste u pH di u tarrenu per prumove a furmazione di clorofilla (cunnisciuta ancu com'è fertilizante di ferru), chì pò prevene a malattia ingiallita causata da carenza di ferru in fiori è arburi. Hè un elementu indispensabile chì ama i fiori è l'arburi acidi, in particulare l'arburi di ferru. Pò esse ancu adupratu cum'è pesticida in l'agricultura per prevene u smut di granu, a crosta di mele è pere, è a putrefazione di l'arburi fruttiferi; pò ancu esse adupratu cum'è fertilizante per caccià u muscu è u lichenu nantu à i tronchi d'arburi.

6. Chimica Analitica

U sulfatu ferrosu pò esse adupratu cum'è reagente di analisi cromatografica.

2. L'effetti farmacologichi di u sulfatu ferru
1. Ingrediente principale: sulfatu ferru.

2, tratti: compresse.

3. Funzione è indicazione: Stu pruduttu hè una medicina specifica per u trattamentu di l'anemia da carenza di ferru. Clinicamente, hè adupratu principalmente per l'anemia da carenza di ferru causata da perdita cronica di sangue (menorragia, sanguinamentu di emorroidi, sanguinamentu di i fibromi uterini, perdita di sangue da malatie di hookworm, ecc.), Malnutrizione, gravidanza, sviluppu di a zitellina, ecc.

4. Usu è Dosage: Orale: 0.3 ~ 0.6g per adulti, 3 volte à ghjornu, dopu à pranzi. 0,1 ~ 0,3 g per i zitelli, 3 volte à ghjornu.

5. Reazzioni avverse è attenzione:

hè irritante per a mucosa gastrointestinale è pò causà nausea, vomitu, dolore epigastricu, ecc. Pigliallu dopu i pranzi pò riduce e reazioni gastrointestinali.

Una grande quantità di amministrazione orale pò causà avvelenamentu acutu, sanguinamentu gastrointestinale, necrosi è shock in casi severi.

6. Altri: U ferru si combina cù l'idrogenu sulfuru in l'intestinu per generà sulfuru di ferru, chì riduce l'idrogenu sulfuru è riduce l'effettu stimulante nantu à u peristalsi intestinali. Medicu | L'editore di a Rete Educativa pò causà stinzia è feci nere. Hè necessariu dì à u paziente in anticipu per ùn preoccupassi.

A malatia di l'ulcera peptica, a colite ulcerativa, l'enterite, l'anemia emolitica, ecc. Sò pruibite.

Calci, fosfati, droghe chì cuntenenu taninu, antiacidi è tè forte ponu precipità sali di ferru è impedisce a so assorbimentu.

L'agentu di ferru è e tetracicline ponu formà complessi è interferiscenu cù l'absorzione di l'altru.

3. Materie chì necessitanu attenzione quandu si usa sulfatu ferru in medicina
U sulfatu ferrosu monoidratatu cuntene 19-20% di ferru è 11,5% di zolfu. Hè un fertilizante di ferru superiore. I vegetali amatori di l'acidi sò spessu usati per mustrà i metudi di prevenzione è di cuntrollu di e malatie à u mumentu. U ferru custituisce a clorofilla vegetale, a carenza di ferru, a clorofilla verde face chì e piante impediscenu l'apparizione di malatie, è e foglie gialle chjare. A soluzione di sulfatu ferrosu di l'acqua pò esse furnita à e piante, pò riceve è aduprà ferru, sulfatu ferru è pò riduce u terrenu alkaline. Un acqua sulfatu ferrosa, 0,2% -0,5% di u murtale tratta direttamente u terrenu di u bacinu, chì pò avè un certu impattu, ma perchè l'acqua di u terrenu scioglie u ferru, serà prestu fissatu è distruttu da u compostu fissu di ferru insolubile. Per a perdita, pudete aduprà 0,2-0,3% suluzione ferrosa di sulfatu nantu à u fugliale di a pianta. Perchè l'attività di u ferru in a pianta hè chjuca, si deve spruzzà 3 à 5 volte di tantu in tantu per chì e foglie possinu visità a suluzione di ferru, da pudè ottene risultati megliu.

Cinque precauzioni per u sulfatu ferru in medicina:

1. Quandu si piglia u ferru, ùn lu pigliate micca cù tè forte è antiacidi (cum'è u bicarbonatu di sodiu, u fosfatu). E tetracicline è u ferru ponu formà cumplessi è interagisce trà elli.

2. Quandu si piglia sciroppu o suluzione, si deve aduprà una paglia per impedisce chì i denti diventinu neri.

3. Per i pazienti cù sintomi gastrointestinali lucali distinti, a prima dosi orale pò esse ridutta (aghjuntu gradualmente in u futuru), o pò esse presa trà i pasti per riduce e reazioni gastrointestinali.

4. U almacenamentu di u ferru deve esse luntanu da i zitelli per impedisce ch'elli sianu inghjuttiti o inghjuttiti per sbagliu.

5. I pazienti cun anemia senza carenza di ferru è malatie epatiche gravi ùn devenu micca esse trattati cun ferru.

Aduprate l'acidu sulfuricu è u subproduttu diossidu di titaniu per riceve u pianu di trattamentu di l'acqua di cenere di combustione per u sulfatu ferru. E tecniche esistenti, chì brusgianu più cenere cum'è situ di smaltimentu di scorie, ricevenu diossidu di titaniu è sulfatu ferrosu sottoproduttu, ùn anu micca sbocchi affidabili è sicuri. U costu di a trasfurmazione di sti dui rifiuti hè elevatu, difficiule è manca di dispusizione. U sulfatu ferruvule pò esse creatu aduprendu diossidu di titaniu è acqua di suluzione ferrosa di suttoproduttu cum'è l'acqua di scarica di scorie di u fornu di combustione. U diossidu di titaniu è a suluzione ferrosa di suldati sottoprodotti sò prupurziunali à 20 ~ 135 g FeSO # - [4] / kg di cenere secca Cenere volante Eliminazione di scorie di fossa di scarica, sulfatu ferru è scorie scaricate da cenere, diossidu di titaniu è acqua di acidi alcalini sò aduprati in a fossa per 0,5 à 1 ora dopu a tappa anaerobica, u stessu cromu, cenere volante è scoria sò trasferiti in l'aria in a fossa Dopu l'esposizione à l'ossidazione per 1 à 5 ore, u valore di pH di u residu ossidatu hè limitatu à 9 à 11 in u filtratu, affinchì u metudu d'ossidazione di i metalli pesanti in u prucessu di cenere ùn sia micca cambiatu. U prucessu creativu di u sulfatu ferru hè simplice, faciule da perde, riduce u costu di un trattamentu efficace è di drenaggiu, è riduce a cenere ardente è l'acidu di rifiutu di diossidu di titaniu. L'inquinamentu di i sottoprodotti.

Quattru, parechje questioni chì necessitanu attenzione quandu si piglia u sulfatu ferru
Frà i numerosi agenti di ferru, u sulfatu ferru hè sempre a medicina di basa per u trattamentu di l'anemia da carenza di ferru per via di i so effetti minimi è di prezzu bassu. Tuttavia, i seguenti prublemi devenu esse attenti à l'applicazione clinica specifica di a droga

1. I preparazioni orali di sulfatu ferruvule ponu causà reazzioni gastrointestinali cum'è nausea, vomitu, dolore epigastricu o diarrea. Deve esse pigliatu dopu o in listessu tempu cù i pasti, è ùn deve micca esse adupratu cù tè, caffè o latte. I pazienti cun malatie ulcerose ùn sò micca permessi di aduprà preparazioni orali, è ponu passà à preparati di ferru per amministrazione parenterale.

2. Si diventerà neru durante a medicazione, allora ùn vi panicate.

3. Per migliurà u tassu di assorbimentu di u ferru, pò esse presu inseme cù a vitamina C.

4. Per l'acloridria, hè cunsigliatu di pigliallu cù l'acidu cloridru diluitu per prumove l'assorbimentu di ferru.

5. Evite di piglià tetraciclina, acidu tannicu, colestiramina, pasticchi abbassanti bile, bicarbonatu di sodiu è preparati di pancreatina in listessu tempu.

6. Dopu chì u trattamentu rende l'emoglobina nurmale, u paziente deve sempre cuntinuà à piglià ferru per 1 mese, è dopu piglià a medicina per 1 mese à 6 mesi, u scopu hè di rifornisce u ferru conservatu in u corpu.


Tempu di posta: Jan-25-2021